Ljus filmkväll ;0)



Har haft en ledig dag idag, den har hittills innehållit (välbehövlig) rensning av Linneas rum, shopping,piffning och snart blir det film. Efter den stora rensningen begav jag mig till stan för att försöka hitta något jag ville ha för mitt presentkort på Keramix, som vanligt hittade jag ingenting (konstigt) For istället på buketten och köpte två ljuslyktor  för ett annat presentkort. Det var halva priset så det var ett fynd. Sedan for jag på Dollarstore för att köpa korta blockljus att ha i lyktorna. Men hjälp, vilka snygga lyktor dom hade fått in, det blev tre par till.
När jag kom hem kom jag ihåg att jag köpte glasljuslyktor i färgen bärnsten på Coop i morse. Summan blev alltså8 st ljuslyktor idag!! Så då blev det till att flytta om och göra plats för alla lyktor. Men man kan inte få för många tycker jag ;0)

Har försökt ta kort på mina fynd , men det blir inte bra bilder alls, ska försöka när dom är tända i kväll istället.
Bilden föreställer istället min och Linneas middag, kyckling kebab, mums

Dagens filmer till vår sista tjejkväll, för den här veckan är: "Hopp" & "The Rebound"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0