Inomhusdag...



Hjälp, vilket hemskt väder vi har storm och skyfall, här har krukorna flugit all världens väg. Skönt att vara ledig och slippa gå ut i regnstormen. Strömavbrott har vi haft på morgonen, hoppas vi får behålla den idag. Ska tillbringa dagen med att bara skrota runt härhemma, ikväll ska vi åka till Luleå för sup'è i logen och sedan hockey. Var länge sen jag var på hockey nu, så det ska bli kul. Heja Luleå!! Som så många andra ägnar jag mycket tid åt det roliga spelet wordfeud, har gjort det sen i våras, men inte tröttnat än. Om ni vill ta en match så heter jag föga orginellt Ingela70. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Men så trevligt med hockey...är inte alls avis!:) Ja visst hade man planer för dagen som bara är att slopa när vädret är som det är...men kanske man får någonting gjort hemma då istället! Nu har jag börjat drömma om jobbet...inatt drömde jag att jag skulle jobba dag men så smet jag iväg mellan 11-16 för att gå på stan...sa ingenting till någon...bara struntade i mina patienter..det låter ju väldigt ansvarsfullt o bra! Ha en trevlig kväll!

2011-09-27 @ 10:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0