Andas ut

Nu är det färdigjobbat, är ledig en vecka nu. Som vanligt är jag trött och slut nu när jag vakar av, men imorgon ska jag ta tag i min träning som har varit (i det närmaste obefintlig). Det blir styrketräning på agendan. Har väldigt ont i axlar nacke i dag så jag tror att det blir toppen att få igång cirkulationen i dom områdena.
Jag är som sagt inget fan av att träna, men hemmaträning går hyfsat iallafall. Är av naturen lat och någon träningsfreak kommer jag aldrig att bli, det är en sak som är säker.
 
Idag blir det inte så mycket gjort, har varit på ett möte med Linneas lärare och det få räcka för idag. Det blir sällan några större bedrifter gjorda såhär dagen efter jobb. Har fått hem lite DVDboxar som vi ska börja se.
Det blev några gamla godingar den här gången som vi pratat om att man skulle kunna tänka sig att se om , nämligen 
 
Rötter och Nord och Syd.
 
 
Det blir några timmars underhållning, tror vi börjar med Nord och Syd ikväll.
Nu blir det fläskkarré, broccoli och gräddsås, mums. Ha det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0