2013-01-29

 
Nyss hemkommen efter en promenad, här är det bara -2,6 grader och sol så det var väldigt skönt. Vi behöver varje liten gnutta solljus vi kan få häruppe i norr. Det enda som var frustrerande med promenaden var att ljuset var så underbart och det glittrade så vackert på träden, men tror ni det går att fånga på kort? Nää, är totalt omöjligt för mig iallafall. 
 
Annars har jag tittat på gamla kort som fanns på minneskortet i kameran och blivit nostalgisk, hjälp vad åren går fort.... Känner även att jag verkligen måste försöka ta fler kort, för det är långt mellan gångerna.
 
Något som jag blev mycket glad över på promenaden var att jag inte hade ont i min fotled som jag brukar ha. Har provat att hålla upp med mitt tedrickande, för att se ifall det kunde vara gikt som drabbat mig, och så verkar det vara. Har gått från att ha druckit ett tiotal koppar per dag till att inte dricka något te alls. Det är något som jag saknar väldigt mycket, men hellre det än värk.
 
 
 
 
Vårt hus i vinterskrud
 
 
Ska snart iväg en sväng på stan, ska bara vänta på att Peter kommer hem med bilen.
Nu ska jag se om jag kan ta ett kort på min nya snygga tröja som kom med posten i fredags så ni får se den.
Ha det!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0