Film och böcker

 
Är så glad, vann precis en budgivning på boxen med Mordkommissionen för 65 kr. Rätt kurs!
Har inte sett ett enda avsnitt av den här serien, så det blir kul att se, har dock hört att den ska vara bra. Jag brukar gilla danska serier, så det blir nog bra. I värsta fall får man väl sälja den vidare.
 
Idag har det inte blivit så många knop här hemma, men har iallafall kommit mig iväg och hämtat ut lite paket på ica. Dom Innehöll dessa fina böcker:
 
              
 
Har hunnit bläddra i dom och jag blev väldigt inspirerad att laga mat, speciellt i lergrytan.Den boken riktigt osar av matlagningsglädje. Åse har jag följt slaviskt på hennes blogg, men det är kul att få lite recept på papper och slippa söka på nätet hela tiden. Hon är också väldigt inspirerande även om jag redan kan det mesta som hon skriver i boken. 
 
Nu står det en LCHf kladdkaka här på svalning, recept från Åse förstås. Ska avnjuta den till Ikognito ikväll. Ser ni den serien?
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag vill också ha kladdkaka!!! Gjorde du med stevia eller utan? :)

Svar: Sukrin, men hade glömt det så jag fick röra ner det just innan den skulle in i ugnen. Blev gudomlig!
Var ju tvungen att fira att skolan börjat igen ;)
Ingela

2013-01-08 @ 20:01:25
URL: http://annikaandersen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0