Magisk himmel

,
En bild från dagens promenad.Som vanligt har vi minst en följeslagare på våra promenader.
 
 
Vilken härlig dag vi har haft idag, hela familjen har varit ledig förutom Linnea.
Efter en sovmorgon började vi dagen med en lång skön promenad, det var så otroligt vackert med snön på träden och solen som sken, himlen var dessutom overkligt blå. Försökte ta några kort, men det blir aldrig lika vackert som i verkligheten. När vi kom hem unnade jag mig ett långt varmt bad, det är inte ofta det händer.
Resten av dagen har vi mest skrotat omkring och "chillat fett" som Linnea säger ;0)
 
Till middag lagade jag kyckling i lergryta med bl a  vitlök, soltorkade tomater, fetaost och såklart en hel del grädde, mums
Älskar att laga i lergryta, det är såå smidigt. Bara slänga ner det som är gott och sen vänta tills det är klart, perfekt.
 
Nu blir det mordkomisionen, så fort dom andra har sett klart Gladiatorerna, själv gillar jag inte det programmet nåt vidare.Men mordkomissionen är riktigt bra, är så glad att jag slog till på den boxen.
 
Imorgon har jag fått lov av sonen att låna hans fina kamera, så då ska jag försöka ta lite fina bilder istället för dessa oskarpa iPhonebilder. Önskar er en fortsatt trevlig helg!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0