Vingar

 
Den nyinköpta tröjan.
 
Oj vad jag har kämpat för att få en bra bild med tröjan på mig, men det blev inte bättre än såhär. Allt blir så mycket svårare när man inte har en helkroppsspegel. Har iallafall tänkt att bära den bak och fram, då jag tycker att vingarna ska sitta på ryggen.Sen är det rätt snyggt med en v-ringning på ryggen. Det är en oversize så den är rätt stor, men allt behöver ju inte vara så tajt jämt ;)
 
Annars förbereder jag mig för en jobbperiod, 4 nätter har jag framför mig. På den kommande ledigheten har jag bestämt mig för att ta tag i träningen, måste verkligen skärpa mig med både promenerandet och styrketräningen som  är obefintlig i dagsläget. Mår ju så mycket bättre när jag tränar, varför tar det då emot att börja?
 
Nu kom min promenadkompis hem så nu är det ut i snöandet som gäller. Ha det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0