Nya tag....



Tillbaka igen...
Tyckte det här var en rolig idé att göra ett tråkigt hörn lite roligare.
Helgen har passerat, rätt lugnt. Många störande grannar, men lite får man ju tåla. Hos närmaste grannen tystnade de inte förrens 06.15 på söndag morgon. Vilket var aningens störande dock. Själva var vi på PDOL på lördagen. Som vanligt blev det mycket god mat. Det var Karl-Jan Granqvist som hade komponerat menyn (fint värre).
Det här är några av alla rätter de bjöd på.
#Grythyttans strömmingsfilé
#Kräftmarinerad strömmingsrulle
# ??smarinerat vildsvin
# Röding, lax, forell
#Renstek
#Kyckling

Det var spännande att prova vildsvin. Det var mycket gott, men hade en tråkig grå färg.
Vi blev sittande på VIPen hela kvällen, förutom en snabbrunda runt området.
Då vi satt väldigt nära Stora scenen, så hörde vi the sounds och Kent. Varesig vi ville eller ej.
Några låtar kände jag igen, men inte var det många.

I söndags fyllde Peter år, vilket vi firade med hemmagjord pinocciotårta med jordgubbar. Igår blev det havsbadet med trerätters och show.

Det har fokucerats väldigt mycket på mat, det sista halvåret. Vilket har ödelagt, min viktnedgång som jag kämpade mig till i fjol. Har nu gått upp 14kg (!!!!)på ca 6 månader. Nu jäklar måste det bli ändring på detta.
Man kan inte hålla på och unna sig hela tiden.
Till veckan ska jag börja med Cambridge igen. Men först blir det kräftor, men sen.....

Kommentarer
Postat av: Annika

Var och när ska ni äta kräftor? :) Jag vill också... ;) Kram

2010-08-03 @ 22:02:20
URL: http://annikaandersen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0