Dekortegel

Idag har jag hämtat dekorteglet som vi ska klä in murstocken med. Kommer att bli bra, hoppas och tror jag.
Plattläggaren har börjat lite smått att flytspackla, han har börjat med gästtoaletten.
Utomhus så håller garaget på att målas, samma färg som huset, beige. Tycker det ser ut att passa huset, en färg som det mycket väl skulle kunnat ha haft förr i tiden. Huset är ursprungligen byggt 1936.



Idag har jag även beställt hörntvättstället som vi ska ha i gästtoaletten, svart, litet, men praktiskt. En pumptvål direkt i tvättstället, tyckte jag var bra.
Då det är rätt litet har jag tänkt att ha ett enklare badrumskåp, tycker det räcker.Bara en spegel, men med hyllor på väggen bakom. Sen gillade jag inte  blandningen svart och vitt. Här är kombinationen jag tänkt ha.




Annars så kommer köket från IKEA imorgon, ska bli spännande och se om allt är med, förutom bänkskivan till tvättstugan som visst har försvunnit på vägen.
Imorgon måste jag också ta tag i uppgiften att välja vilka blandare vi ska ha i kök och badrum. Tar liksom emot, är inte lika roligt som andra val man måste göra.
Ha en fortsatt trevlig måndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Annika

Kommer bli så fint, måste åka ut och kika på huset någon dag efter jobbet :O)

2010-06-07 @ 21:13:23
URL: http://annikaandersen.se
Postat av: Mattias

Hej,

Jag söker precis ett sådant hörntvättställ med förvaring under. Vad är det för märke? Vad heter det och minns du vad det kostade?

Med vänlig hälsning
Mattias

2015-04-26 @ 16:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0