Tillbaka igen!

Nu är jag tillbaka från Umeåtrippen. Välkomnades med kinamat och tyskt vitt vin, så gott. Sen blev det räkor och franskt vitt vin på balkongen, på en tisdag!!! Men jag är faktiskt ledig till på fredag så det var helt ok. Vintips kommer....
Skönt att komma hem till varmare och bättre väder.

Det blev väl inte så mycket shopping , men några saker fick jag iallafall, bl a detta supergoda te


Köpte även lite provburkar, på andra sorter som vi inte hunnit prova än.


Annars så shoppade jag inte så mycket, la band på mig. Var en sväng på Lagerhouse och köpte två disktrasor.
och


tyckte de var lite coola.
Annars blev det en tur till Plantagen, där jag köpte  några fjärilslavendel. Dom är ju såå fina och luktar så gott.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0