Tvättställ 2

 Foto: sköna hem
Nu har vi bestämt vilket tvättställ vi ska ha i badrummet/tvättstugan. Nu gäller det bara att hitta kranar som vi gillar båda två. Det blir ett tvättställ som heter IDO Mosaik379.
Har varit och tittat på bygget idag och instruerat hur jag vill ha mina inbyggda hyllor i duschen. Det har gått framåt, nu ska taket salas ner för att spottarna ska bli inbyggda. Oj, vad många spottar vi får i huset, har inte vågat räkna alla, men har för mig att det rör sig om 12st bara i badrummet.
Annars så har Linnea och jag precis bakat en morotskaka, som hon önskat sig till tårta. Hon fyller ju 7 år idag. Hon springer runt här i en jättefin röd klänning och längtar till pappa kommer hem så hon får öppna fler paket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0