Bird

Har köpt min andra julklapp, det blev en nattlampa till Linnea. Ögonen och kammen lyser också. Tror det blir toppen i Linneas nya, snart färdiga rum. Rummet är nu målat i samma färg som övriga huset dvs vitt , med en brytning mot grått. Har tänkt att inredningen ska vara grön, röd, svart och vit.
Har försökt publicera en bild länge nu , men blogg vill inte vara med, så jag hoppas att jag lyckas den här gången.

Annars har det faktiskt hänt lite här, sotarn har varit här och godkänt kaminen, så nu eldar vi och myser. Har fått löfte av plattläggaren att han ska komma och sätta upp vårat kökskakel innan 1:a advent, alltid något...
Ha nu en skön helg allihoåpa, vilka ni nu är, själv ska jag ta med mitt vinglas och gå ut i vår vedeldade bastu och njuta.
Sen blir det Idol och mys framför tv:n. Jag hörs!(Kan ju inte säga vi hörs, för det gör ni inte ;0) ) Inte för att jag är bitter;0)

Kommentarer
Postat av: jenny

Den har jag också beställt.. I looove..

2010-11-24 @ 15:27:35
URL: http://www.janethepain.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0