Lite små önskningar inför jul....

Har fått förfrågningar (börjat fundera över) vad jag önskar mig i julklapp, oj vad svårt . Har iallafall hittat lite småsaker som inte kostar så mycket, tänkte att det kunde vara lite inspiration till mina barn ;0)


Te som finns på hälsokosten ex Apelsin&cocos, pepparmynta eller hallon



God lakrits som finns på bl a Ica eller Renée Voltaires hemsida

Fina sockar från HM. Kostar 49.50


Vacker kokbok från Adlibris 179:-


Det var vad jag kom på idag, kanske kommer mer senare...
Visst önskar man sig en del saker, men tyvärr är de ju ofta rätt dyra grejer.
Men något ätbart eller något att dekorera maten med är alltid välkommet ex hallonsirap

Kommentarer
Postat av: Ida

Woho...så mycket uppdateringar...så roligt!! Insåg för någon dag sedan att jag har varit hemma nu i 6,5 månader...det är helt sjukt vad tiden går! Hoppas ni får en bra helg på jobbet!

2010-11-11 @ 23:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0