Flyttdags...



Nyvaken efter jobbnatt, nu ska sonen flytta hemifrån för första gången, såå spännande. Man minns hur det var när man själv skulle bo ensam, men i mitt fall var det min mamma som flyttade ifrån mig och jag var 14 år,men det gick ju bra det med. När jag var lika gammal 19år, hade jag redan blivit mamma. Det är lite skillnad mellan uppväxterna. Man hoppas att barnen uppskattar sin frihet och planerar bättre än man själv gjorde. Inte för att jag har något att klaga på, men man önskar ju alltid sina barn det bästa. Håller nu tummarna för att allt ska bli perfekt för sonen i hans nya situation.

Älskar färgerna på dessa kuddar, tror jag ska försöka få tag på kuddarna i den härliga rödfärgen, såå snyggt!
Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: jonna på jobbet

Håller med om att det var en riktigt mysig säng det där :) Höstig.. Kram ses snart!

2011-08-21 @ 18:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0