Shopping, blåbärsplockning och kräftor!




Dagen tillbringades i blåbärsskogen, måste ju passa på dessa härliga dagar. Före det hann jag med en tur på stan. Fick tag på lite nya kläder, men det var en plåga vill jag lova. Varmt och svettigt ! Blev iallafall nya jeans, en blus och två linnen. Hade tänkt göra ett snyggt collage, men det fanns inga bilder av just mina val. Får väl ta ett eget kort imorgon kanske. Till kvällen blev det favorit i repris Kräftor, västerbottenspaj och allt som hör till.
Till efterätt hade jag slängt ihop en blåbärscheesecake. Som var otroligt god, trots att den inte ser så kul ut




Supergod, men otroligt mäktig. Har ni aldrig gjort blåbärscheesecake så gör det, ni kommer inte ångra er
Ha nu en fortsatt trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Fröken Fräken

Ser himla gott ut - med blåbär kan det aldrig gå fel. Siter precis här med en skål med fil och blåbär och smaskar så jag vet ;-D

2011-08-28 @ 20:43:24
URL: http://tusenideer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0