Morsdag



Grattis alla mammor! Hoppas ni har haft en härlig dag. Själv har jag blivit bortskämd förutom med vädret som hade kunnat vara liiite trevligare ;0) men, men...

Har haft en skön helg som innefattat allt från shopping,besök i handelsträdgård,bastubad,grillning,tårta, presenter och massor av skratt. Har dessutom kommit igång bra med min träning, vilket känns extra bra, då jag har kämpat med en fruktansvärd träningsvärk,men det gick riktigt bra ändå.
Nu ska vi festa på lite tapas och sen ska vi se Änglagård tredje sommaren. Har ni sett den?

Laddar inför en tung arbetsvecka med 5 nätter, men sen har jag bara 2 nätter kvar till semester!!!! Kommer att bli ljuvligt. Har haft turen att få ihop 6 veckors semester, inte dumt alls!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0