Julblommor

 Foto:Ingela

Idag har vi gått bananas i blomsteraffären, blev bl a denna söta julros. Som vanligt blir ju förstås inte fotona så bra på kvällen, men det får duga. Visar ett bättre en annan dag. Som sagt var, vi köpte massor med julblommor som vi nu har planterat och gjort julgrupper av. Jag köpte bara vita blommor,men Peter han gillar röda så han köpte egna och gjorde, tillsammans med Linnea, egna grupper ;0) Det var första gången han visade något intresse för blommor... Men när han kom med en glittrig julstjärna då la jag in mitt veto...

Jag köpte vita amaryllisar, vita hyacinter, vita minicyklamen och vit azalea, kanske nån mer som jag glömt.
Känns skönt att ha allt fixat.
Det blev även en hel del julklappsinköp, skönt för jag hade bara gjort ett inköp hitintills. Imorgon ska jag fixa Linneas paketkalender, blir en väldigt enkel i år. Nu måste jag bara hitta 23 småsaker(1 har jag redan fixat)att stoppa i.

 Foto: Ingela

Kommentarer
Postat av: Annika

Tjusigt, vill dock se pappas också :)

2011-11-26 @ 00:01:24
URL: http://Annikaandersen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0