Lördag

Idag blev det en dag på stan för mig och yngstadottern. Målet var att hitta några presenter till sonen som fyller 20 år på Alla Hjärtans dag. Det gick inte så bra, hittade ingenting. Får ta en tur på måndag igen. Linnea däremot hittade jag massor av saker till, "trasiga" jeans, Rosa volanglinne, svart topp, snygg mössa m.m. Det finns ju hur mycket som helst som är snyggt. Här är två av topparna

Själv köpte jag inga kläder, väntar på ytterligare viktnedgång först. Häromdagen nådde jag förresten halvvägs dvs -10 kg. :0) 
Men halsband passar ju oavsett storlek, så det blev ett trähalsband till mig och en liten burk Shea lip butter från Body Shop.

Nu blir det skönt att slänga sig i soffan och se en film. Ha en fortsatt trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Ida N

Jäklar vad det går undan med vikten! Härligt!

2012-02-12 @ 04:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0