Böcker, böcker



Har inte något spännande att berätta, ägnar min tid åt min tid åt läsning. Är inne i en deckar period. Det blir mycket Liza Marklund, Anna Jansson, Åke Edvardsson mfl
Men det går i perioder, det där med vilken typ av böcker jag läser, men deckare är en stor favorit.
 
Hittade idag en bok av Ethel G Ericsson- Flickan som inte fick finnas. En sann historia. Brukar inte orka med såna hemska böcker, men jag ska försöka. Det är en barndomsskildring och på kortet av författaren ser hon så glad ut så det verkar ju ha ordnat sig för henne till slut iallafall

Vad brukar ni läsa för typ av böcker? Har ni några bra boktips?

Nu ska jag återgå till Nobels testamente av Liza Marklund.

Kommentarer
Postat av: anna

Älskar åxå att läsa!

Har du läst Carin Gerhardsen?, Hon skriver jättebra! Kajsa Ingemarsson "inte enklare än så" gillar jag åxå. Kajsas övriga böcker är åxå lättlästa och värd att ge några kvällar!

2012-01-04 @ 20:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0