Tillbaka till verkligheten....



Granen är plundrad, pepparkakshuset uppätet, de flesta julsaker bortplockade , förutom alla julstjärnor (belysning är alltid välkommet här i mörkret) och julblommorna förstås. Granen hade gärna fått stanna lite längre, men den tvärdog och började ge ifrån sig en oangenäm doft, så den fick hivas ut.

Nu blir man ju som vanligt sugen på vår och frasiga tulpaner, ska dock vänta ett tag innan jag börjar min tulpan frossa, annars känns det så långt till våren.

Nu är det bara att ställa in sig på att börja jobba igen. Det tursamma med att jobba natt och ha varit ledig så här länge är att det inte gör någonting att man ställt om dygnet ;0)

Ha en fortsatt bra vecka, jag jobbar till måndag, men kanske tittar in innan dess. Saknar dock (som vanligt)
några kommentarer. Kanske inte finns så mycket att kommentera, men jag har iallafall försökt ställa lite frågor till er;0)
Kom igen nu, ni är ju såå många, så några fler kommentarer borde jag faktiskt få... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0