Läcker duk och vardag igen

Foto Style me pretty

Designtjejen visade denna roliga idé för en ovanlig dukning. Läckert tycker jag, vad tycker du?
Nu är min ledighet över, imorgon börjar jag om att jobba igen. Har hunnit med massa skidåkning, sparkturer och massor av träning, men även 9 års kalas, besök på Nimbys värld och annat roligt. Känns ok att börja om att jobba igen. Gjorde bort ett tråkigt måste idag, nämligen besök hos tandhygenisten, vet inget värre, plågsamt och dyrt, men nu är jag som ny igen enligt henne.

Nu ska vi testa sonens nyinköpta fitness stick, det ska bli intressant att se hur det fungerar. Vi har blivit lite träningsgalna hela familjen..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0