Tulpanvas

 
 
Har tittat ett tag på denna vas som dyker upp här och där i olika bloggar, igår slog jag till. 50:- rabatt gör den ju nästan gratis och jag kan riktigt se hur fint den kommer att bli full med tulpaner.
Hittade även ljuslyktor för 10:- st i ljus guldfärg som såg riktigt fina ut. Köpte 4st, funderade idag om jag kanske skulle beställa några till, men nu var dom slut, typiskt!
 
Idag har jag haft båda barnen hemma, då Linnea kräktes igår kväll ville jag inte riskera att det skulle hända på skolan idag.  Hon mår inte illa idag så kanske hade hon bara ätit för många pannkakor?!
Patrik känner sig förkyld så han har pluggat hemma.
 
Vi har inte gjort så mycket, läst böcker, sett film och jag har fått mig en lång promenad i kylan, brr.
Snart är det dags för köttsoppa, finns ingen bättre mat när man är frusen.
Nu ska jag sätta mig och bläddra i min första Elle interiör som jag fick i brevlådan idag, en julklapp av mamma. Bra presenter som räcker länge , gillas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0