Lördag 18 April



Blev en längre paus än tänkt, jobbar i helgen, HELA helgen. Peter är i Polen, så det är tur att man har en underbar dotter som ställer upp och tar hand om sin lillasyster vid krissituationer, tack gumman.
Idag tror jag att jag ska vara lite kreativ och skapa lite, återkommer med bildbevis senare.
Annars går jag här och längtar efter att få fara till stugan och börja sätta igång sommaren. Ska måla mina kupanfynd, sätta upp dom , rensa ut och sälja massor av saker, fixa grillen,måla, möblera om,åhh vad jag längtar, om bara snön kunde smälta lite fortare så jag slipper plumsa i djupsnö när jag ska in i stugan.(Vi har inte varit nåt där i vinter) Förresten har jag inte varit där på länge kanske det är möjligt att ta sig in, kanske jag ska ta mig en tur och titta efter. Tror faktiskt att jag ska det, ha nu en fortsatt trevlig helg så hörs vi snart igen.

Kommentarer
Postat av: Lallis

Vilken fin blogg du har:) Hittade hit genom en annan blogg men kommer gärna tillbaka igen.

Kram Lallis

2009-04-18 @ 16:09:51
URL: http://knasigamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0