Vardag igen

Så var påsken över, hjälp vad det gick fort. God mat, promenader,vila,shopping och även lite värmande sol och några jobbnätter innehöll min påsk.
Har även hittat tillbaka till tradera, som jag slutat besöka då jag fick speldjävulen i mig och bara måste vinna varje auktion. Gjorde ett nytt försök, men nu går jag här och hoppas att föörlora, vad ska jag med alla gamla plåtburkar till.
Nåja, det är några dagar kvar innan auktionerna går ut så mycket kan hända. Bara att inse att tradera är ingenting för mig.....
Nu är jag iallafall ledig till fredag, ska försöka komma ifatt lite här hemma, städningen har inte varit prioriterad i påsk om man säger.Men här doftar iallafall ljuvligt, fick en j ättestorvacker bukett liljor av Peter, vilket inte hör till vanligheterna, så nu går jag här och bara njuter.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Ingela!



Vad jag skrattade inombords när jag läste ditt inlägg om Tradera - det är PRECIS sån jag har blivit. Tror du inte att jag gick å vann den där plåtburken jag bjöd på?! Å dyr blev den eftersom jag bara SKULLE vinna auktionen :) Räknade idag hur många plåtburkar jag har å jag har redan försträngt svaret. Intalar mig att jag ska ha användning för alla, men jag börjar starkt ifrågasätta mitt intellekt haha ;)

2009-04-14 @ 23:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0