Valborgsmässoafton


I dag är det 20 år sedan jag och min stora kärlek förlovade oss. Minns det som igår. Jag var 19år och Peter 20år, vi hade bara känt varann i 2 månader. Det fanns gott om olyckskorpar som sa , det kommer aldrig att hålla...
Nu är vi faktiskt dom enda i vår bekantskapskrets som fortfarande är tillsammans. Säger inte att det alltid har varit en dans på rosor, men jag vill gärna att vi ska tillbringa våra liv tillsammans, uppleva våra barnbarn och barnbarnsbarn tillsammans. Så känns det för mig, men framtiden får utvisa hur det blir. Älskar dig idag och för alltid Peter, puss

Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Grattis :0)Vi har också varit ihop väldigt länge närmare bestäm 28 år. Vi träffades när jag var 14 år.



~Livet i byn

2009-04-30 @ 18:05:33
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0