Tillbaka igen

Är med och tävlar om ett supersnyggt fat hos två systrar. Klicka här och delta du oxå.
Funderar på om jag inte ska bli lite mer aktiv här på bloggen igen, gillar liksom inte blogspot lika bra som blogg.
Jag kan ju lika gärna dela med mig av recept här , eller hur? Däremot har jag fått bra mycket fler besökare på min nya blogg, men jag får väl försöka få med mig dom hit ;o)
Men imorgon åker jag ner till Umeå och hälsar på min mamma. Ska träffa gamla goda vänner och ha lite skoj. Där finns ingen dator, men jag kommer snart tillbaka igen med friska nya tag. Ha nu en skön helg!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj!! Du kan få ett vintips på stubben!! Det heter Santa Helena Vernus Blend, från Chile...Fantastiskt rött vin!! En Cab-Sauvignon...Testa till grillat eller stekt biff gärna med ngt gräddigt tillbehör för att vinet ska bli ännu rundare...Kram kram

2009-08-14 @ 15:46:26
Postat av: Ida

Gillar också den här bloggen bättre! Blir ris trots allt...hörde ryktas om att riset sopas bort efter vigseln :) Känns lite bättre då! Imrogon är det dags...kommer jag att överleva?? Ha det så bra i Umeå! Kram

2009-08-14 @ 21:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0