En trevlig kväll



Så mycket för en comback, med bloggen, men har inte haft så mycket att visa och berätta.
Igår var vi iallafall och såg Style. Det var superstämning och helkul konsert. Jag hade glömt hur många bra låtar dom faktiskt har gjort. Idag har jag såå ont i halsen, sjöng ju för full hals som de flesta andra.
Vi höll på att skratta oss fördärvade när konserten var slut då flera personer fick för sig att Peter var Tommy Ekman!! Han är dock inte ett dugg lik honom så jag förstår inte varför. Precis när vi skulle gå kom det fram en tjej och sa: Ni är coolast! Vi undrade lite vad hon menade men det framkom rätt snart att hon inte menade mig och Peter utan Peter & Christer Sandelin!!! Vi hade fullt sjå att inte skratta henne rakt upp i ansiktet. Förstår inte vad de såg för likhet, men men, de var ju inte helt nyktra heller så att säga.

Har en riktig slappardag idag, nytta får vi göra imorgon.. kanske.
Ikväll tänkte vi festa till det med chokladfondue med jordgubbar och rosa bubbel, lite lagom lyxigt. Har aldrig gjort chokladfondue så jag hoppas det blir lyckat. Ha en fortsatt trevlig helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0