New York

Som ni kanske märker så har jag kommit hem från New York nu, det var en häftig upplevelse, och nu vill jag bara fara tillbaka så fort som möjligt. Konstigt, jag har aldrig haft något sug efter att besöka Amerika, men nu har jag blivit Amerikafrälst. Tänkte visa några kort från resan, har ej hunnit gå igenom alla än så vi börjar med bara några från första kvällen. Vi begav oss ut på stan för att insupa atmosfären och hamnade på Rockefellercenter (stavas det så?) Det hade varit stor invigning kvällen före, som vi tyvärr missade, men granen var gudomligt vacker iallafall. Tyvärr blir det aldrig lika fint på kort, vet ej vad jag gör för fel, men ni får väl en hum om hur fin t det var. Bredvid åktes det skridskor på den berömda skridskobanan, såå mysigt.



Kommer fler foton senare, nu måste jag fara och hämta min lillla skrutt på fritids.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Det skall bli kul att se lite mer bilder och hör hur du hade det.

2009-12-11 @ 12:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0