Onsdag




Började dagen med att fara till havsbadet, det var dock inte så lång stund man stod ut, för det var alldeles för varmt. Det blåste på tok för lite, vilket  är ovanligt för badet. Vi satt oss i skuggan och festade på mjukglass och slush istället. Det blev en snåljåp (den minsta storleken heter så)men jag tycker det är alldeles tillräckligt. Sen blev det en shoppingtur på stan. Hittade en söt blus på Vila, men annars blev det inte så mycket. Med andra ord en riktig slappardag. Har dock städat lägenheten, vilket kräver en hel del ork och tjurighet i denna tryckande värme. Skönt efteråt iallafall att det blev gjort. Kycklingsallad med vitlöksbröd och hemmagjord gudomlig salladdressing blev belöningen. Har börjat fuska lite med min cambridgekur och äta middag ibland. Men jag tycker att jag kämpat på bra med tanke på att det är sommar och semester. Har gått ner 13kg under en tvåmånaders period varav en fusk vecka och en vecka med LCHF + lite fusk ibland. Är nöjd iallafall., då jag äntligen kan köpa kläder utan att slita mitt hår.
Ha en fortsatt bra onsdagskväll!! Skriv gärna en rad, då skulle jag bli såå glad!!

Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Men grattis, det var väl en bra viktminskning!! Vi var alltså båda i Pitstan i dag ;0)



¨Livet i byn

2009-07-01 @ 20:40:14
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Emmy

wow vad duktigt av dig! jag har 5 kg jag skulle vilja göra mig av med. men har så dååålig karaktär.. måste verkligen skärpa mig!

2009-07-01 @ 21:46:54
URL: http://emmyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0