Titta gärna in!

Har börjat skriva på en ny blogg. Tänkte ge lite mat och vin tips, än har jag bara hunnit föra över lite recept som jag redan visat här, men den ska bli bättre.
Mat och vin är verkligen en stor passion i mitt/våra liv. Både att laga själv och att äta ute.
Däremot är det ju liite krångligt att få till layouten på blogger när man är så okunnig på data som jag är, men det är bara att försöka och lära sig.
Hoppas ni tittar in och får lite inspiration. Lämna gärna någon liten kommentar, det är det som får oss bloggare att fortsätta skriva. Skriv gärna vad ni är intresserade av för tips och recept. Hoppas vi ses.
Jag kommer fortsätta skriva här om än något mer sporadiskt.
Klicka här så kommer ni till min nya blogg, Välkomna!

Kommentarer
Postat av: Handplockatt

Men men men JAG måste ju haft järnsläpp och missat läsa komentarerna på min egen blogg

sÅG DU MEJ PÅ PDOL vart då!!!

åh du skulle sagt hej...

och hur visste du att jag var jag =)

kramen Anna med bloggen Handplockat

2009-07-29 @ 22:19:18
URL: http://mittval.blogspot.com
Postat av: Livet i byn

Ska kika in på din nya blogg, kan behöva lite tips ibland.



~Livet i byn

2009-07-30 @ 10:04:58
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Hittade din mailadress här, och har mailat en hel hög med länkar till Odd Molly shoppar nu.



~Livet i byn

2009-07-31 @ 19:25:48
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0