Shoppingdag



Gjorde ett besök hos butiken Handplockat, som öppnade idag. Långt att åka, men det var kul att se alla fina saker irl, istället för på internet, där jag oftast handlar. Det var en jätte mysig butik, med allt vad man behöver och även allt man inte visste att man behövde;o)
En butik helt i min smak. Rekommenderar den varmt om ni har vägarna mot Älvsbyn. Hade ju förstås tänkt ge mig tillkänna för de som jobbar där, då jag läser deras bloggar slaviskt, men det var så mycket folk och kändes inte som att det var läge.(Sen är jag ju förstås liiite blyg också).Jag kom därifrån med det ni ser p bilden, men det var massor mer jag ville ha. Det får bli nästa gång.Nu ska vi festa på laxcarpaccio , räkor , vitt vin och jordgubbar!! Gör en pausmed Cambridge pga midsommar, men sen ska jag fortsätta min kur ett tag  till.) Ha en trevlig kväll !!!!
Kram Ingela

Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Åh men jag letar i hjärnan efter ditt ansikte, jag tror jag minns dig :0) Det var nog jag som tog betalt av dig...? (jag hade jeanstunika på mig och håret i svans)



Hoppas verkligen du snart gör ett besök hos oss igen! Men då får vi hälsa ordentligt hoppas jag :0)



~Livet i byn

2009-06-18 @ 22:41:10
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh vad härligt!! Vill också dricka vin o äta jordgubbar!! Längtar massor till semestern, har några dagar kvar. Jag jobbar tyvärr hela helgen...även jobbat ikväll..Ha en härlig semester så ses vi utvilade i juli!! Kram

2009-06-18 @ 22:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0