Shoppingdag

Började dagen med en tripp till Luleå för loppis på Arkus. Vi var där kvart i 10 och kom in 5 över. Kön ringlade lång även efter oss. Köpte en stor sockerlåda,ca 1m lång (tror jag) för det har jag länge velat ha. Vet inte om det var ett fynd, den kostade 200:- Spelar ingen roll när man hittar något man verkligen vill ha. Ett baktråg fint, mindre med bostämpel i botten för 150:- oxå velat ha i många år.Lite leksaker, böcker och nån liten gammal plåtburk (Marabou bakpulver), och zink tidningställ blev det med. Är jättenöjd även om jag hade velat hitta mer fynd, kanske tur dock när vi sedan for till Rusta och hittade massa fynd, bl a tapetrullar för 39:-/styck, vet inte hur kvaliteten är , men jag ska bara klä insidan av mina köksskåp på stugan så det är inte så viktigt. Mönstret var ursött, ljusblå med små vita blommor.
Blev bara saker till mitt "pimpa stugan" projekt, ska bli så roligt att se det färdiga resultatet. Ska ta kort imorgon , då alla saker är kvar i bilen för vidare transport till stugan imorgon. Nu ska jag snart vila för jag jobbar inatt, singelnatt , skönt.
Ha en fortsatt trevlig helg!Foto: Brian Vanden

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag har köpt tapeter från rusta och nu 2 år senare så sitter de fint iaf. So far so good.



Underbar bild! Tänk att få sitta där..

2009-05-09 @ 17:42:46
URL: http://gwendolenthegood.blogspot.com/
Postat av: handplockat

hej

jag kommer ighåg att jag såg en tjej som gick och bar på en låååång sockerlåda

det var nog kanske du då

jag vet att jal märke till sockerlådan i alla fall

ja jag fyndade... nu måste vi möblera om jag köpte en möbel som vi eg inte rymmer =)



jag fyndade en hel del faktiskt

kommer på bloggen



ha ne toppen söndag

2009-05-09 @ 22:21:11
URL: http://mittval.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0