Välkommen tillbaka!

Nu är jag tillbaka från mitt besök i Umeå, blev inte så länge som jag först tänkt pga att jag ville hem och måla i stugan. Hann dock med att hjälpa mamma putsa fönster, hänga gardiner och lite andra småsaker som hon inte klarar själv pga smärta. Ett  härligt besök hos bästa kompisen och hennes tvillingar (som är 1 vecka äldre än min Linnea) blev det oxå. En snabbis på loppis hann jag oxå med. Är nöjd med helgen. Idag har jag även satt upp mina väggord som  ÄNTLIGEN har kommit. (Tänker ALDRIG beställa av henne nån fler gång, det är ett löfte) Det var inte alldeles enkelt att få upp och ett ord blev lite snett, men det får duga. Tycker det blev rätt snyggt ändå. Annars så kämpar jag på med min "kur" idag var det dags att väga igen.-6,5 kg efter två veckor är väl godkänt. Det som varit jobbigt var att jag inte hann få mina shaker innan Umeå resan så jag fick hålla för näsan och tvinga i mig kycklingsoppa tre gånger om dan under vistelsen, superäckligt. Men nu har shakerna kommit och jag kan återigen njuta av mina måltider.
Nu ska ni få se mina ord, men tyvärr var ljuset inte det bästa, men ni ser ju vad det står iallafall....
(Tapeten är inte rosa som det ser ut utan vit och köksgardinerna ska bytas till nånting snyggare, såsmåningom......)
Den här möts man av i hallen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att det blev jättefint! :)

2009-05-19 @ 23:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0