14 November , 2009

Tillbaka efter en rekreationsresa till min mamma. Har mest vilat upp mig, men även hunnit med min favoritsyssla shopping ;0) Har varit så ovanligt trött senaste veckorna, är nog det eviga mörkret. Hursomhelst så försöker jag pigga på mig med hjälp av mängder av te, mycket mysljus och mängder av stearinljus allt för att trivas i mörkret.
Går sådär.. är fortfarande trött.
Tänkte visa lite av de fynd jag fick tag på i Umeå, men som sagt brist på ljus, så det blir bara en liten titt.


Hittade de mest bedårande smågranarna, som ser otroligt äkta ut, köpte två. Funderar om jag ska ta bort lite kottar. Julrosen ser ni bakom granen.Ernst julbok blev det också, riktigt bra tycker jag den är, blev riktigt inspirerad och vill prova nästan allt i den. Men är lite tidigt än. Champagnen hade Peter köpt  på sin resa. Den heter Piper-Heidsieck och smakar ljuvligt, rekommenderas varmt om ni ska lyxa till det nångång. Vi delade på två flaskor på vår London resa,underbart. Dessa ska vi spara till något särskilt tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0