Fondtapet


Har hittat en, för mig, ny tapet favorit, Mr Perswall De har ett stort sortiment av underbara och unika tapeter, det bästa är att de alla kan måttbeställas så att de passar din vägg exakt. Du skriver bara  in önskat mått på deras hemsida så får du se hur motivet skulle bli på din vägg, priset är 299kr/kvadraten. Du kan också göra tapeter av dina egna foton eller skicka in ett äldre foto, en barnteckningen eller något annat för scanning. Finns massor av härliga som jag skulle kunna tänka mig i huset, få se om jag kan övertyga Peter att han också gillar dom ;0)

Kommentarer
Postat av: Åse

Hej Ingela,



Kul att läsa din blogg. Jag satte mig vid datorn och ville bara titta runt lite, kanske hitta bra inredningsideer till vårt badrum. Men blev sugen på att göra något annat och fick infallet att söka på ordet "Vardagsdrömmar", bara för att det ordet låter och känns bra, och jag tänkte att det måste finnas någon mer som tänkt på det. Och det gjorde det! Nu skall jag kolla in "Mr Perswall" (får obehagliga associationer till "Persbrandt", men det kanske går över). Lev väl och lycka till med 40-årskalaste, om du inte redan haft det!!

2010-01-27 @ 23:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0