Julhandel (?)

Idag har varit en riktig fynddag, med shopping på shemat. Har till och med köpt några julklappar(!),otroligt för att vara mig som alltid brukar vara ute i sista stund.Har köpt lite julpynt,julljusstake, ljuslyktor, tomtar,mm,mm
Bästa fynden gjorde jag på min favoritaffär Dollarstore, där jag bla köpte dessa tomtar och ljuslyktor


 Visst är dom söta, ursäkta bildkvaliteten, har inte Photoshop på min lilla dator



Betongljuslyktor för 30:-/st .Ska köpa stora värmeljus på IKEA, tror det blir ännu bättre
Tycker betong är såå snyggt


Ljus 10:-/st fanns i en mängd olika färger, men jag gillar silver bäst.

Det var bara en liten titt, köpte massor,var där 2 gånger  och handlade mer än jag tänkt varje gång. Rekommenderar verkligen ett besök. Hittade även jätte fina betong skålar som jag tänkt ha i mitt nya badrum, tror jag.
Gillar ni Dollar?

Kommentarer
Postat av: melinskan

Tack för din åsikt om vaccineringen. Du har redan övertygat mig. Det blir sprutan iaf =) Vilken mysig sida du har. Tittar in igen...

2009-10-27 @ 19:47:40
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0