Lekdag

Idag har Linnea fått bestämma nästan hela dagen, så vi har bakat tigerkaka, byggt koja, berättat Bellman historier, spökhistorier och fikat i kojan. Lekt med bästisen. Vi har även gjort en liten sväng på stan, med Hello Kitty inköp och jag har unnat mig 2st karaffer från sagaform PET, de jag skrev om igår. Så himla snygga!
Tror faktiskt hon är riktigt nöjd med dagen och all uppmärksamhet jag gett henne.Det behöver inte vara så märkvärdigt , vilket är skönt ibland.

Om ni mot förmodan undrar hur det går med min cambridgekur så går det toppen, har faktiskt gått ner 1,8 kg den senaste veckan och känner mig peppad att ta de sista kilona innan jag är nöjd.

På söndag bär det av till IKEA för att bestämma vilket kök vi ska ha, hoppas det är öppet, måste kolla upp det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0