Kreta

Vi fick ett litet infall och bokade en semesterresa bara sådär, tyvärr var det en natt som jag behövde få ledigt från jobbet. Lätt som en plätt tänkte jag, en vanlig onsdag ska väl inte vara något problem. Men det visade sig att det var det. Efter att ha frågat alla tänkbara utan att det löst sig kom magvärken, jag kanske inte kan fara.

Men så idag löste det sig, då en arbetskamrat ställde upp. Nu är jag sååå glad. Jag och Linnea gick raka vägen och köpte oss nya badkläder och nya gympaskor till henne för att fira ;0)

Vi ska fara till ett ställe som ligger på Kretas sydkust, Makrigialos. Ser härligt ut på bilderna. Vi har aldrig varit i Grekland så det ska bli kul och riktigt skönt.



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0