Flyttlasset går





Idag börjar flyttningen..... äntligen. Målarna kommer idag och fixar tapetsering och målning. Vi får se hur mycket de hinner. Vi ska iallafall fylla garaget med de kartonger som jag har ägnat mååånga dagar åt att packa...
Ska bli skönt att slippa ha dom överallt i lägenheten. Är så glad att jag fick tag i en kvinna som har ett städbolag, som vi anlitade vid förra flytten Och att hon hade tid att städa ur lägenheten *lycka*. Blir betydligt lättare att "bara" behöva städa ur huset.
Allt i huset är inte färdigt, men vi får ta det eftersom...längtar till precis allt är klart.
Är så glad och tacksam att ha så duktiga arbetare ikring oss som gör allt för att så mycket som möjligt ska bli klart. Dom är guld värda!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha, det var en tidig födelsedagspresent ju ;).

Det är bara för att det knappt går åt någon mat när jag jobbar. Jag är en ensam själ då får man unna sig. Lycka till med flytten idag, synd att jag jobbar tills 22 annars hade jag kunnat hjälpa till.

2010-08-27 @ 08:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0