Beställt



Idag har jag beställt allt som hör till badrummet bl a detta massagebadkar från Victoy Spa. Hade tänkt göra ett collage med all badrums inredning, men då jag är hopplöst dålig på Ps har jag återigen glömt bort hur man gör. Får se om något av mina barn har tid att hjälpa mig ikväll, kanske.
Annars går det framåt med huset, idag blir kyl och frys installerat. Det blev den här färgen tillslut

Nu ska jag ut till huset igen och se om jag kan göra någon nytta, ev städa undan så vi rymms med alla kartonger. Kommer att få leva med alla saker i kartonger ett längre tag, då allt inte kommer att vara färdigt vid inflyttning. Men det får gå, huvudsaken att vi hinner tömma lägenheten i tid. På återseende.

Kommentarer
Postat av: Saras Inredning

WOW så fint du får det! Härligt badkar.



Kram / Sara (f.d Katter & Pasta)

2010-08-24 @ 12:04:58
URL: http://blogg.magnusochselma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0