Glöggmys

Bild: Sköna hem

Efter en hård vecka med massa jobb är jag nu äntligen ledig. 11dagar till och med, det ska bli skönt.
Ikväll blir det lite pepparkakshusbygge, glöggmys och julkortskrivande. Pepparkakshuset blir en vanlig byggsats i år, med massor av kristyr och inga nonstop på taket. Ska försöka ta kort på något sätt så ni får se skapelsen.
Annars ska jag, när jag är ledig, försöka få lite mysigt i Linneas rum, fixa julklappar och såklart vila. Det är ju nu allt måste göras för sen jobbar jag fram till julaftonsmorgon.
Ha en trevlig kväll /kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad skönt att vara ledig i 11 dagar...en minisemester!! Mys på där hemma! Kram

2010-12-06 @ 22:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0