Äntligen helg!


Vakade av i morse, steg upp efter 4 timmar och begav mig med barnen till Kyrkmarknaden. Sammanfattar besöket med Lagom. Lagom med folk, lagom varmt och lagom med inköp. Blir oftast samma saker som handlas år från år.

Det nya i år var en plånbok i skinn, vilket jag gick och muttrade över resten av besöket, då jag sen såg billigare överallt i andra stånd, typiskt. Annars blev det bl a kryddor, renkorv,helliumballong, mjukkakor och jordgubbar.

Kvällen har tillbringats på balkongen med vitt vin och räkor, härligt att kunna sitta ute utan att frysa.
Vi hade tänkt gå och se på invigningsparaden av PSG, men kändes inte lockande att lämna vår sköna balkong, så det blev inte i år. Hoppas ni har en härligt skön helg, för det ska jag ha. Har jobbat sista helgen . Nu är det 5 turer kvar till semester.....

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad härligt att snart ha semester!! Skönt med 2:a perioden!! Kram

2010-07-03 @ 12:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0