En trevlig helg





I helgen har vi haft  besök från Berlin. Det har varit en väldigt trevlig helg. Igår , lördag, var vi ute på Guldkusten och njöt av solen.Jacuzzibad, båttur och avslutade kvällen med middag och show på Havsbadet. Idag har vi tillbringat nästan hela dagen på havsbadet, med lekland, minigolf, biljard, lunch, trubadur. För att sedan få en utsökt middag av svågern med grillad älgfilé, renfilé potatisgratäng med tillbehör. Behöver jag säga att det var gudomligt gott!!!!

Imorgon börjar allvaret igen. Jag hoppas att regnet avtar som dom har lovat, så jag kan avsluta inoljningen av grillkåtan som jag påbörjade i fredags. Kanske jag t om hinner börja täcklasera. Vitt ska det bli.
Nu blir det marsch i säng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0