En vanlig dag



Idag hämtade jag tapeterna som jag beställt, tyvärr såg de inte alls ut som tapetprovet. Det liknade mer en gammal struktur tapet från 80-talet. Hade ju sett för mig att det skulle vara rätt likt en betongvägg, vilken besvikelse..,men det är bara att leta vidare.

Vår fina utomhusbelysning var dock långt ifrån någon besvikelse, sååå snyggt. De har kommit upp på garaget idag. Längtar tills jag får se dem lysa i mörkret. Annars har den borttappade ekskivan till tvättstugan levererats idag. Snart kanske vi kan börja montera upp köket, måste dock ta reda på hur vi ska kunna fixa köksgolvet som är för lågt. Skulle gå på 10000kr att flytspackla upp, så det får bli någon annan lösning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0