Trevlig helg!



Idag blev vädret sämre så jag har varit lite duktig iallafall och varit på vinden och rensat bort 4 påsar med grejer, som lämnats på Kupan. Alltid en början allafall. Behöver köpa lite kartonger så jag har något att stoppa allt i. Med tanke på vilka enorma mängder med saker och kartonger jag har lämnat till Kupan genom åren så vore det inte mer än rätt att jag fick lite kartonger tillbaka ;0)

Annars har jag varit ut till huset och inspekterat, badrummet har fått ca hälften av kaklet på väggarna, det blev jättefint. Ska försöka ta lite kort, men min kamera är stendöd så det får bli mobilbilder. Altanbygget går framåt urgrävning, markisolering och plintarna är på plats.

Nu ska vi ta och beställa lite kinamat, älskar friterade räkor. Känns som en bra inledning på helgen.

Ha en trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0