Julstämning

Foto: IKEA

Har ni fått några julkänslor än? Måste säga att det var länge sedan jag kände så mycket julstämning som i år.
Idag tänkte jag plocka fram lite julsaker, främst julstjärnorna förståss. Vit Azalea och vita hyacinter har jag redan införskaffat. Eljustakar vet jag inte hur jag har det med, tror det blir till att köpa några fler. Har  ju fler fönster att fylla i år. Adventsljusstakar för stearinljus däremot har jag hur många som helst i olika sorter, får se vilken det blir i år, men tror det lutar åt den i betong.
Såg en riktigt fin i Moderna Museets webshop, den gav iallafall mig vill ha känslor. Finns i både ek och valnöt. Enkel och riktigt snygg.

Tar ju förstås lite plats, men, men....

Annars har jag några dagars ledigt och då tänkte jag passa på att baka lussebullar, hittade ett som såg såå gott ut hos Viktoria på matplatsen. Blir perfekt att bjuda på, till första adventfika.
Ha en trevlig fortsättning på dagen.

Kommentarer
Postat av: jenny

Den är sjuuuukt snygg, och så himla smart..



Jenny

2010-11-24 @ 15:25:51
URL: http://www.janethepain.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0