Kamera sökes..

Vill så gärna ta kort, göra collage och fina inlägg, men...kan inte hitta vår gamla kamera. Finns någonstans i någon kartong. Har letat massor, men utan resultat. Så tills vidare får jag fortsätta och låna andras fina bilder.
Här i huset går det framåt sakta men säkert. Det som är klart nu är:
Ytterdörren på plats
Garderober i hallen
All snickring i barnens rum klar(målning kvar)
Socklar, golvlister och taklister.

Kvar är bla
Brotrapp
Fönster i hallen
Kaminen i hallen
Ek-beklä trappen till övervåningen
Kaklet i köket
Badkaret.....

Ha en bra vecka, själv jobbar jag nu och på torsdag, men i helgen är jag ledig. Då ska jag hitta kameran, har jag tänkt.

Foto: Pia Ulin Stylist: Lotta Agaton



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0