Light shopping

Idag hade vi en härlig dag i Luleå, vädret var perfekt för shopping. Hann även med lunch buffé på Waldorf.
Har faktiskt varit rätt återhållsam med shoppandet i sommar, så det var kul att äntligen köpa lite.
Här är något av det jag köpte

Två par byxor, (som jag verkligen behövde) Ett par svarta vida på indiska och ett par beiga på Åhlens.

Ett av de två halsbanden jag köpte.
Tycker den är så fin även om den funnits ett tag....


En påse att ha maten till jobbet i, inte för att det är lunch jag äter på jobbet, men ändå ;0)


En snygg skrivbok behövs alltid.

Några smörknivar med text, blev det också


Imorgon är det jobb igen så jag ska försöka hålla mig uppe extra länge i kväll. Tror jag ska försöka mig på att göra collage, har alldeles glömt hur man gör, blir ju såå mycket snyggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0