Tillbaka...

Har varit dålig på att uppdatera, men nu blir det skärpning. Har varit iväg på en resa igenom Sverige och en liten tur i Norge. Trevligt, men då det var en jobbresa var det inte så mycket annat än bilåkande och väntan. Fick iallafall några stressfria timmar i Norge. Vilket vackert land, men oj så många, långa tunnlar och vilka backar. Förstår nu varför norrmän är så hurtiga, tyckte så synd om skolbarnen som kämpade uppför alla backar, men klart att dom får kondis från barnsben.

När vi kom hem till våra barn hade dom haft begravning, då vår älskade katt hade blivit ihjälkörd utanför huset, snyft. Har haft otroligt många katter och om jag ska vara ärlig har jag glömt de flesta, men den här katten kommer stanna i mitt minne, hon var så fin och speciell....

Annars händer det inte så mycket här i regnet, försöker göra bort sånt som man inte vill göra när solen lyser. Har bakat bullar, städat, färgat håret och passat på att läsa, läsa & läsa, (men det gör jag såklart gärna när solen skiner oxå)   Tips!! Dom hade 30% på all hårfärg på Kicks idag, vet ej hur länge.
 
Ska snart börja förbereda för middagen som blir fläskfilé i het sås.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0