Fredag den 27 Maj



Har under flera månader försökt äta mig ner i vikt med hjälp av LCHF, men nu har jag gett upp. Det har inte hänt någonting på vågen. Jag har ju heller inte rört mig speciellt mycket, men det ska man ju inte behöva enligt LCHF.
Idag har jag dock bestämt mig för att starta mitt nya nyttigare liv, med träning. Tänker mig 2 styrketränings dagar i veckan och 1dag konditionsträning i veckan. Resterande dagar blir det vanliga  promenader.
Så idag har jag konditionstränat, har väldigt dålig kondition så det ska bli spännande att se förbättringarna.
Tänker träna efter Charlotte Perellis bok, tycker det är skönt att träna själv och inte på gym.



Kommer börja med övningar utan redskap och utan extra belastning, för att sedan gå vidare. Vill ju inte ta i för mycket och tappa lusten. Nu kör vi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0